sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Helga on MEDI

Kyllä mä sen tiesin, olen sen mitannut noin 5000 kertaa...mutta silti jännitti. Entäs jos se seisoo "varpaillaan" ja mitataan vahingossa korkeammaksi?!? Jani on meinannut taas saada hermoromahduksen mun kanssa ja kaveritkin facessa epäilivät että olen stressanut asiasta :)...

No mutta nyt ei tarvitse asiaa enää miettiä. Helgalla on kisakirja, jossa se on merkattu mediksi. Se on hyvänkokoinen, sillä se on "agilitymittauksessa" noin 42 cm. Kisoihin sillä ei ole mikään kiire, opettelee nyt ihan vaan esteitä ja etenemistä vähitellen.

Tänään päästään testaamaan meidän hallin uutta mattoa, kun eilen ei ehditty kisareissun takia. Oltiin sitä asentamassa pari päivää ja voi että...suosittelen että kannattaa tulla kauempaakin sitä testaamaan!

Juu, ja oltiin kisoissa. Meni normityyliin. Kaksi starttia per koira ja tuloksena 4 hyllyä. Ihan hirmuisen kivoja ratoja oli Mikkilän Sari jälleen tehnyt. Sai todellakin juosta. Ja ne olisi olleet ihan "tehtävissä". Tarkkuutta ja vauhtia omiin jalkoihin, ei siinä sen kummempaa.

Into_eka_rata

Iisa_eka_rata

Ja Inton lähtö toiselle radalle. Nyt mä olin pahalla päällä koko radan. Meille molemmille. Intolle siitä että varasti (sukelsi ekan hypyn ali) ja itselleni siitä kun en tiennyt taaskaan miten olisi pitänyt reagoida tilanteeseen. Noh, jos tolla rentoudella millä radan tein loppuun, osaisin joskus tehdä KOKO radan, niin mehän saatettaisiin joskus jopa tehdä puhtaita ratoja!!!

Into

Janilla kipeytyi taas akilles, joten luovutti Iisan mulle toiselle radalle. Lähtö onnistui niin niin hyvin, että vaikka sekoilin radalla ja ihan oli minun vika että hyl tuli, olin superonnellinen radan jälkeen ja kiittelin Iisaa maassa istuen!

Iisa

Hyvää viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti